Особистий кабінет

Залиште Ваші дані і ми
зв'яжемося з Вами





    Спасибо!

    Ваша заявка успешно отправлена, скоро мы Вам перезвоним

    На главную
    09.12.2020

    Як управляти бізнесом під час епідемії коронавируса

    Кожен день в новинах з'являється щось несподіване, і повну картину економічних наслідків ми побачимо ще не скоро. Варто звести воєдино те, що вже зрозуміло. Нам вдалося сформулювати рекомендацій для бізнесу: як реагувати на нові події, як повідомляти про них співробітникам і як застосовувати отриману інформацію.

    1. Стежте за новинами щодня Ситуація змінюється щодня. Не так давно здавалося, що спалах обмежиться Китаєм. Але потім в інших країнах з'явилося ще кілька швидко зростаючих вогнищ інфекції. Почалася нова фаза епідемії: тепер потрібно не тільки стримувати її, а й боротися з наслідками.

    2. Пам'ятайте, що не всі новини правдиві Сьогоднішню політику вашої компанії визначають вчорашні новини. Стикаючись з мінливими даними, люди схильні спочатку ігнорувати слабкі сигнали, потім реагувати на них занадто гостро і тільки потім оцінювати ситуацію виважено. Прочитавши останні новини, не потрібно відразу вживати заходів - спочатку критично оцініть джерело інформації.

    3. Не думайте, що інформація - запорука інформованості У сучасному світі у співробітників є прямий доступ до безлічі джерел інформації. Начальство може вважати, що цього достатньо і інформувати людей додатково не потрібно. Однак регулярно оновлювана зведення фактів і висновків може принести багато користі. Людям не доведеться витрачати час на суперечки про факти або, що ще гірше, самим придумувати факти.Еслі ви проаналізуєте ситуацію і складете письмовий план, він відразу почне вас сповільнювати і обмежувати. Китайське прислів'я говорить: хороші генерали віддають накази вранці і змінюють їх увечері. Але великим організаціям не властива така гнучкість. Багато керівників вважають за краще не оприлюднювати плани, поки не знайдуть повну впевненість, а потім не хочуть їх міняти, щоб не здатися нерішучими і неінформірованнимі або щоб уникнути хаосу. Коли події розвиваються так швидко, потрібно створити актуальний, регулярно оновлюваний документ і вказувати в ньому час останньої зміни.

    Читати далi